Populariteit Baklava deeg stijgt, Marhaba speelt daar op in


Amersfoort, 20150629 -- Grote supermarktketens spelen in op de grote vraag naar producten met een avontuurlijke grondslag zoals de Jufka. Jufka is een filodeeg soort dat vooral bekend is in Turkse en Mediterraanse keukens. Het is ook een bekend onderdeel voor het maken van Baklava. Veel Nederlanders zijn tegenwoordig bezig om thuis zelf Baklava te maken. Marhaba Food speelt daarop in en introduceert tijdens de Ramadan de Jufka Baklava deeg bij de Albert Heijn.

Grote supermarkt ketens spelen in op de grote vraag naar producten met een avontuurlijke grondslag zoals de Jufka.Marhaba introduceert verse Baklava Jufka deeg voor ook tijdens Ramadan. Het product is gedurende de Ramadan verkrijgbaar bij Albert Heijn. De introductie wordt gekoppeld aan een ‘share en win’ promotie, waarbij de lekkerste en origineelst ingezonden baklava recepten prijzen kunnen winnen.

De Ramadan is reeds begonnen voor duizenden Moslims in Nederland, een tijd van vasten, maar ook een tijd van feestmaaltijden waarin naar lieve lust eten met elkaar gedeeld wordt. Heerlijke gerechten worden op tafel uitgestald en genoten door familie en vrienden.

Ter gelegenheid van deze vasten maand zal Albert Heijn verse Baklava Jufka van het merk Marhaba in haar schappen voeren. Een QR code op de verpakking stuurt u door naar een instructie video, zodat u één van de drie recepten ook makkelijk zelf kan maken.

Consumenten  kunnen tijdens de Ramadan een eigen gemaakte Baklava Jufka deeg recept sturen naar Marhaba via Facebook of info@marhabafood.com en ze maken kans op het winnen van een kookgereedschap cadeaubon ter waarde van €100,- of één van de 25 Marhaba schorten.   


Deel: ' Populariteit Baklava deeg stijgt, Marhaba speelt daar op in '




Lees ook