Ingezonden persbericht

PQR voor 2e maal op rij benoemd tot HDS 'Business Partner of the Year'

18 mei 2011 - Hitachi Data Systems (HDS) reikte gisteren tijdens het jaarlijkse Hitachi Information Forum in Utrecht de partner awards uit. PQR is hierbij wederom benoemd tot Business Partner of the Year.

Door PQR's sterke focus op applicatie- en desktop delivery en uitgebreide ervaring hebben HDS en PQR al meerdere succesvolle samenwerkingen gesloten. Beide organisaties hebben goed ingespeeld op de toenemende behoefte vanuit de markt naar storage-oplossingen. Mede door het behalen van vele successen, bij verschillende klanten uit diverse branches, heeft Hitachi Data Systems PQR benoemd tot Business Partner of the Year, aldus HDS.

'We zijn wederom erg blij met de erkenning als Business Partner of the Year', aldus Mark Olij, Storage Alliance Manager bij PQR. 'Het is voor ons de tweede keer op rij dat we deze award in ontvangst mogen nemen. Ook in 2010 hebben beide organisaties op alle fronten zeer nauw samengewerkt. Account managers en consultants van beide organisaties teamen bijzonder goed met elkaar en dit heeft geleid tot mooie successen. De vraag naar nieuwe werkplekconcepten, gebaseerd op Windows 7 en desktop virtualisatietechnologie, hebben voor PQR geleid tot een mooi aantal nieuwe opdrachten. Desktop virtualisatie of VDI heeft een grote impact op storage en HDS biedt oplossingen die hier naadloos op aansluiten. Mede hierdoor hebben we samen vele zakelijke successen geboekt in 2010.'

'Om onze waardering uit te spreken, reiken we ieder jaar de partner awards uit aan onze business partners', aldus Rein de Jong, Country Manager bij HDS Nederland. 'De winnaars van de awards hebben een unieke toegevoegde waarde op het gebied van IT-infrastructuren, softwareapplicaties en diensten. Met hulp van onze partners zijn wij in staat om in de behoefte van de klant te voorzien. Daar zijn we trots op.'

Deel: ' PQR voor 2e maal op rij benoemd tot HDS Business Partner of the Year '