Focus op webredactie en online management

UTRECHT, 20111102 -- Online communicatiebureau Presenter heeft ervoor gekozen om zich volledig toe te leggen op webredactie en online management. Met het afstoten van haar activiteiten op het gebied van het ontwerpen, bouwen en hosten van websites is het bureau in oktober definitief een nieuwe richting ingeslagen. Om deze ontwikkelingen kracht bij te zetten is bovendien een senior salesmanager aangetrokken en is een nieuwe website gelanceerd.

Van internetbureau naar communicatiebureau
De afgelopen jaren heeft Presenter zich ontwikkeld van een klassiek internetbureau tot een online communicatiebureau. Daarbij lag het zwaartepunt steeds meer bij content, webredactie en projectleiding bij middelgrote en grote organisaties. Het in eigen huis ontwikkelen van websites past niet meer bij de ambitie van Presenter om toonaangevend te zijn op het gebied van webredactie en online management.

In het bureau A-Side uit Mijdrecht vond Presenter een geschikte partij om de afdeling webontwikkelaars aan over te dragen. Op 1 oktober was de overdracht van vier webbouwers en een deel van de klanten een feit. Door de nieuwe focus heeft Presenter nu alle ruimte om samen met klanten en hun bestaande internetbureau de invulling, het onderhoud en het gebruik van online communicatie succesvol te maken.

Een nieuw gezicht
Als bevestiging van de nieuwe koers is de nieuwe website van Presenter gelanceerd op www.presenter.nl. Met een eigentijds design en alle aandacht voor de belangrijkste diensten wil Presenter bezoekers nog beter van dienst zijn. Of organisaties nu op zoek zijn naar een tijdelijke webredacteur of hun volledige website beheer uit handen willen geven, ze vinden een antwoord op Presenter.nl. Om niet alleen inhoudelijk, maar ook in acquisitie en het contact met bestaande klanten flinke  stappen te zetten, nam Presenter in oktober Tjalling Kuitert aan. Als ervaren senior salesmanager helpt hij Presenter verder te professionaliseren en onze kennis en kunde meer zichtbaarheid te geven.

Over Presenter
Presenter is een online communicatiebureau dat organisaties helpt bij het optimaal inzetten en benutten van hun online media. Hoe en met welke middelen kun je het beste communiceren met je doelgroep? Wij ondersteunen met advies en uitvoer en coördinatie van diensten als webredactie en online management.

Deel: ' Presenter legt Focus op webredactie en online management '