expostbus51

Investering in Methodfive

PricewaterhouseCoopers investeert in
strategische Webontwikkelaar Methodfive

PricewaterhouseCoopers en methodfive hebben hun krachten gebundeld om hun serviceaanbod in e-business verder uit te breiden en een compleet pakket e-business diensten te bieden, van webdesign en -ontwikkeling tot coördinatie en integratie van de gebruikers- en back-end processen binnen een bedrijf.

Als onderdeel van deze samenwerking heeft PricewaterhouseCoopers aandelen verworven in methodfive. Methodfive heeft op haar beurt PricewaterhouseCoopers gekozen als voorkeursleverancier van systeemintegratiediensten voor haar eigen klanten.

"De ervaring van methodfive als ontwerper van websites voor gevestigde en startende bedrijven vormt een belangrijke aanvulling op onze adviesdiensten op het gebied van e-business," aldus Ronald van Tongeren, hoofd van de project E-Business van PricewaterhouseCoopers Nederland. "Onze relatie met methodfive versterkt ons vermogen om bedrijven die de infrastructuur van hun bedrijfsprocessen willen koppelen aan hun aanwezigheid op het web, in alle stadia van dat proces te helpen. Door deze koppeling kunnen bedrijven de mogelijkheden van e-business gaan benutten."

Als ander onderdeel van de samenwerking willen PricewaterhouseCoopers en methodfive personeel op dezelfde locaties inzetten om de uitwisseling van kennis en ervaring te bevorderen.

De wereldwijde aanwezigheid en middelen van PricewaterhouseCoopers stelt methodfive in staat haar mogelijkheden op de markt exponentieel te vergroten, terwijl haar klanten een hele reeks nieuwe diensten en vaardigheden kunnen worden geboden.

De investering van PricewaterhouseCoopers in methodfive maakt deel uit van de strategie die het bedrijf volgt om zijn adviesdiensten op het terrein van e-business te promoten. Die strategie behelst investeringen in technologie en dienstverleners die het vermogen van de organisatie vergroten om bedrijven complete oplossingen te bieden.

Deel: ' PricewaterhouseCoopers samen met webontwikkelaar Methodfive '