Prijsvergelijker Jaysar lanceert WAP site

Utrecht, 29 februari 2000

Vorige week heeft Jaysar naast haar reguliere Internetsite een WAP site gelanceerd. Via wap.jaysar.nl/ kunnen bezoekers met een mobiele telefoon o.a. de dagelijkse tips bekijken en meer informatie over Jaysar opvragen. Jaysar wil op deze manier haar klanten nog beter bedienen.

Gebruikers van een WAP-telefoon kunnen nu naar wap.jaysar.nl/ surfen om elke dag de tips voor boeken, CD's, DVD en games te bekijken. De items dienen nog wel via de gewone Internetsite www.jaysar.nl besteld te worden, maar ook dit zal in de toekomst via de WAP-telefoon mogelijk zijn. Verder vindt de bezoeker hier meer informatie over de nieuwsbrief en over Jaysar. Ook zijn er de winnaars van de CD-BON te vinden. Jaysar verwacht dat het gebruik van WAP-diensten een snelle vlucht zal nemen en is van plan op korte termijn haar WAP diensten verder uit te breiden.

Wat is WAP?

WAP is de nieuwste ontwikkeling op telecom en Internet gebied. Met een mobiele telefoon die geschikt is voor WAP kan gebruik worden gemaakt van Internetdiensten. Nokia was met de Nokia 7110 de eerste leverancier van de WAP telefoon. De verwachting is dat na de introductie van het snellere netwerk GPRS en de betere beschikbaarheid van WAP-telefoons het gebruik zeer snel toe zal nemen. Meer informatie over WAP is te vinden op www.wapforum.com.

Achtergrond

Na een testperiode van een half jaar is Jaysar in januari 2000 gestart als prijs- en servicevergelijker op het gebied van boeken, CD’s video, DVD en games. Op de Internetsite www.jaysar.nl kunnen bezoekers op trefwoord uitgebreid zoeken naar items bij de grotere Belgische, Nederlandse en internationale online shops. Daarnaast zijn er op de site elke dag nieuwe tips te bekijken en wordt elke maand een nieuwsbrief verstuurd met de laatste acties en kortingen van de aangesloten shops. In januari zijn er reeds 24.000 unieke bezoeken geregistreerd, voor februari zal dit uitkomen op zo’n 35.000 unieke bezoeken. Jaysar heeft zich ten doel gesteld de nummer één Prijsvergelijker in Europa te worden en zal dit realiseren door o.a. het doen van investeringen en het aangaan van samenwerkingen.

Deel: ' Prijsvergelijker Jaysar lanceert WAP site '