Persbericht Easyhosting

internet-provider voor
Midden- en Kleinbedrijf

November 1999 HILVERSUM

De Internetmarkt is doorlopend in beweging. Zeker op de particuliere markt heeft zich het afgelopen jaar een `revolutie` voltrokken doordat providers begonnen met het aanbieden van gratis accounts. De markt voor bedrijven bleef tot op heden rustig. Een aantal internetproviders waaronder de Hilversumse Internetprovider Easyhosting brengt daar nu verandering in.

Easyhosting richt zich op startende ondernemers, het Midden- en Kleinbedrijf (MKB), verenigingen en stichtingen. Vanaf ƒ 150,00 per jaar heeft de abonnee van Easyhosting al een account, met een eigen domeinnaam. Voor bedrijven en stichtingen is het bezit van een eigen domeinnaam
belangrijk. Door prijzen laag te houden en een totaalpakket aan te bieden streeft Easyhosting ernaar de drempel voor bedrijven in het MKB en verenigingen om het Internet op te gaan te verlagen.

Easyhosting laat de abonnee niet verdrinken in het moeilijke internet-jargon. De provider biedt een glashelder service-pakket, waaronder een onbeperkt aantal e-mail adressen en server ruimte vanaf 5 MB (MegaBytes).

Omdat Easyhosting eenvoud hoog in het vaandel heeft staan, hoeft de klant niet onnodig veel geld te betalen voor zaken die hij toch nooit zal gebruiken. Dat maakt Easyhosting tot een goedkope provider.

Uiteraard biedt Easyhosting de klant ook de mogelijkheid tot hulp bij het ontwerpen van de website. De verwachting is dat deze goedkope internet-provider de markt zal bestormen.

Easyhosting is te bereiken via telefoonnummer: 035-6285455 of via http://www.easyhosting.nl

Deel: ' 'Prijzenslag op markt Internet-accounts voor bedrijven' '