Keywords: Template, Fixed 800

Primeur van de Ericsson R250s PRO tijdens de Kuststedentocht

12 Juli 1999

Op zondag 26 september 1999 vindt de tweede editie van de Kuststedentocht plaats. Deze skeelerwedstrijd waaraan tussen de 500 en 1000 mensen deelnemen is een sportieve uitdaging voor zowel professionele skeelers als het grote publiek. Het parcours leidt langs 11 steden en is in totaal 140 km lang. Voor Ericsson betekent dit sportieve evenement een uitstekende gelegenheid om de nieuwe R250s PRO mobiele telefoon aan het publiek te presenteren.

In Line Skating en Skeeling veroveren België in snel tempo. Meer dan 500.000 Belgen zijn reeds in het bezit van een paar skeelers. Voornamelijk bij jongeren is deze spectaculaire sport zeer populair. Bij deze zelfde groep is ook de GSM zeer in trek. Op dit moment is meer dan 30% van de jongeren in het bezit van een GSM. Reden voor Ericsson om dit jaar deze sportieve wedstrijd te sponsoren. Echter, Ericsson zal niet passief vanaf de kant toekijken hoe de wedstrijd verloopt maar zal met de sportieve R250s PRO GSM actief deelnemen. Deze dual band mobiele telefoon, verkrijgbaar in oranje en donkergroen, is speciaal gemaakt voor de sportieve avonturier. De GSM is immers water-, stof- en schokbestendig. Dit maakt de telefoon zeer geschikt voor gebruik onder extreme omstandigheden. Tijdens deze wedstrijd maakt Ericsson het voor een aantal deelnemers mogelijk om van zich te laten horen. Dit kan dankzij de unieke mogelijkheden die de R250s PRO biedt. Op deze GSM zit namelijk een ingebouwde luidspreker die het mogelijk maakt de telefoon te gebruiken zonder dat je deze aan je oor hoeft te houden. Met een simpele druk op de push-to-talk-button maak je van de GSM een walkie-talkie. Om van zich te laten horen, hoeven de deelnemers alleen in de luidspreker van de GSM te spreken, die wordt aangereikt door de aanwezige "verslaggevers". Via een rechtstreekse verbinding met de Ericsson Speaker's Corner aan de finish zullen de fans door een luidspreker direct op de hoogte worden gesteld van de situatie op het parcours. Omdat de Ericsson R250s PRO nog niet officieel op de markt is gebracht, is de eindgebruikersprijs nog niet bekend. Voor meer informatie over de R250s PRO, de andere mobiele telefoons, de "Mobile Data" producten, de draadloze telefoons en de accessoires van Ericsson, gelieve te kijken op onze Website: http://www.ericsson.com. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de Ericsson helpdesk op 070/222 332 (België) of 0800/3443 (Luxemburg).

Ericsson is de leidinggevende provider in de nieuwe telecomwereld. Het bedrijf biedt communicatie-oplossingen die hoogstaande telecom- en datacomtechnologieën combineren met een ongeziene mobiliteit voor de gebruiker. Met meer dan 100.000 werknemers in meer dan 140 landen, vereenvoudigt Ericsson wereldwijd de communicatie voor zijn klanten - operators en service providers, bedrijven en consumenten. Bezoek de Ericsson Press Room op het adres: http://www.ericsson.se/pressroom In België bestrijkt Ericsson, met een huidig personeelsbestand van een 380-tal medewerkers, alle gebieden van tele- en datacommunicatie. De Belgische vestiging realiseerde in 1998 een zakencijfer van 4.5 miljard BEF.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U ZICH WENDEN TOT:

Anne-Françoise Piette, Market Communications Manager Consumer Products, Ericsson Belgium Téléphone: +32 2 745 13 95 E-mail: Anne-Francoise.Piette@ebr.ericsson.se Véronique Lenne, Communications Manager, Ericsson Belgium Téléphone: +32 2 745 13 06 E-mail: Veronique.Lenne@ebr.ericsson.se

Laatste aanpassing op 30 November 1999 Laat van je horen

Legal Contacts Search Home Map Top