Rode Kruis Vlaanderen

Prinses Astrid huldigt verdienstelijke vrijwilligers en bloed- en plasmagevers

Op zaterdag 2 oktober zal het Belgische Rode Kruis, in aanwezigheid van de Nationale Voorzitter, Prinses Astrid, de meest verdienstelijke vrijwilligers en bloed- en plasmagevers huldigen. Dit gebeurt tijdens een korte viering in het auditorium 'Passage 44', Kruidtuinlaan 44, 1000 Brussel. Federaal minister van Sociale Zaken en Pensioenen Frank Vandenbroucke zal namens de federale regering aanwezig zijn en het woord voeren.

Om 15 uur begint de Algemene Vergadering, waarna de hulde aan de vrijwilligers en de bloed- en plasmagevers plaats grijpt. Zij worden gehuldigd voor respectievelijk 40 en 50 jaar vrijwillige inzet voor het Rode Kruis, meer dan 120 maal bloed geven of meer dan 300 maal plasma geven.

De pers is welkom tijdens de gehele bijeenkomst. U wordt gevraagd in het bezit te zijn van een geldige pers- of stagiairekaart en deze zichtbaar te dragen.

Indien u van plan bent aanwezig te zijn kregen wij graag vooraf een seintje. Dit kan bij Marijke De Mulder op het nummer (02)645.45.46.

Brussel, 30 september 1999

Voor meer informatie kan men zich wenden naar:
Tuur Hoste, tel. kantoor (02)645.45.45, gsm (0476)50.50.58, e-mail tuur.hoste@redcross-fl.be
Rode Kruis-Vlaanderen-Perszaken, Vleurgatsesteenweg 98, 1050 Brussel.

Zoekwoorden:

Deel: ' Prinses Astrid huldigt Belgische en bloed- en plasmagevers '