Print24 viert miljoenste bestelling

Onlineprinten als Europees succesmodel voor e-handel

RADEBEUL, Duitsland--(BUSINESS WIRE)-- 20090617 --

De Europese marktleider op het gebied van "web to print" viert met zijn topmerk www.print24.nl de miljoenste bestelling. Dit enorme succes is vooral te danken is aan de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en de fantastische dienstverlening. Door de korte en zeer strikt nageleefde leveringstermijnen, de topkwaliteit én de optimale klantgerichtheid bekleedt de onderneming momenteel een toppositie op de Europese e-handelsmarkt.

"Internet biedt ons een fantastische mogelijkheid om vaart te zetten achter onze pretentieuze uitbreidingsplannen in heel Europa. Momenteel hebben we in bijna alle EU-lidstaten eigen kantoren om onze klanten direct ter plaatse te kunnen begeleiden. Perfecte dienstverlening, absolute betrouwbaarheid en onze onwrikbare kwaliteitsstandaard staan voor ons ook in de toekomst garant voor een succesvolle ontwikkeling", aldus Klaus Sauer, COO van print24.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
print24 BV