Pro Warehouse stopt per direct met de verkoop van Adobe

Amsterdam, 5 oktober 2015 - Pro Warehouse heeft besloten om per direct te stoppen met de verkoop van Adobe software. De reden hiervan is dat Pro Warehouse de privacy van haar klanten niet kan waarborgen bij de verkoop van Adobe software.

Privacy van klanten staat voorop

Volgens Pro Warehouse is het niet mogelijk de privacy van haar klanten te waarborgen bij de verkoop van Adobe software. “Helaas is het te vaak voorgekomen dat Adobe contact heeft opgenomen met onze klanten zonder dat wij hier toestemming voor hebben gegeven. Wij hebben meerdere berichten ontvangen van klanten die er niet van gediend zijn dat er direct contact wordt opgenomen door Adobe. Verschillende waarschuwingen richting Adobe hebben niet tot het gewenste resultaat geleid, waardoor wij hebben besloten om per direct te stoppen met de samenwerking en verkoop van Adobe software.” Aldus Mark van den Broek, General Manager bij Pro Warehouse.

Over Pro Warehouse

Pro Warehouse, opgericht in 2006, is de Apple Authorised Reseller van Nederland voor MKB, (semi)overheidsinstellingen en Enterprise. Samen met de juiste partners zet Pro Warehouse haar kennis en ervaring op het gebied van inrichting, het beheer en de optimalisatie van IT bij bedrijven graag in om te adviseren en te begeleiden bij de keuzes voor de lange en de korte termijn. www.prowarehouse.nl

Deel: ' Pro Warehouse stopt per direct met de verkoop van Adobe '