Productinnovaties Geactiveerde Zuurstoftherapie

De nieuwe Medical Plus en Travel Plus van Airnergy nu bij 't Klooster BV

Oene, 20120601 -- Het toepassen van Geactiveerde Zuurstoftherapie van Airnergy verbetert de zuurstofbenutting en bevordert de balans in het autonome zenuwstelsel. Toepassing leidt tot meer energie, beter slapen en een hogere weerstand. De therapie is geheel natuurlijk en zonder bijwerkingen of contra-indicaties. Geactiveerde Zuurstoftherapie is ondersteunend bij de behandeling van allerlei chronische ziekten en klachten, zoals copd, burnout, chronische vermoeidheid, hooikoorts en slaapproblemen.

De Airnergy Medical Plus: www.geactiveerde-zuurstof.nl/medicalplus.htm.

Het nieuwe professionele toestel voor de (para)medische praktijk. Gecertificeerd conform de EU-richtlijn MDD 93/42/EEC voor medische apparatuur. Deze richtlijn gaat gelden voor behandelaars en praktijken die ISO-gecertificeerd zijn en die in een beroepsregister zijn opgenomen. Lees alles over de medische toepassing van Geactiveerde Zuurstoftherapie, de specificaties van de Medical Plus en Scholing & Training. Kijk in onze webshop www.airnergise.nl naar de introductieaanbieding.

De Airnergy Travel Plus: www.geactiveerde-zuurstof.nl/travelplus.htm

Het nieuwe topmodel van Airnergy voor mobiel gebruik door behandelaars en gebruikers op reis en op locatie. Het toestel is geïntegreerd in een koffer en beschikt over een ingebouwde oplaadbare lithiumaccu. Kan altijd en overal gebruikt worden.

Tijdelijk kan een beperkt aantal toestellen met een significante korting worden aangeboden. Kijk in onze webshop www.airnergise.nl voor dit introductieaanbod.

Deel: ' Productinnovaties Geactiveerde Zuurstoftherapie '