Professor Kersten in dienst getreden bij CMG

Amstelveen, 11 oktober 1999 - Prof. dr. H.M.P. Kersten (1953) is als senior business consultant in dienst getreden bij CMG Finance te Amstelveen, waar hij zich bezig zal houden met de ondersteuning van het topmanagement bij organisaties.
Prof. Kersten is sinds 1992 in deeltijd verbonden aan de Vrije Universiteit van Amsterdam als hoogleraar Bedrijfswiskunde en Informatica (BWI). Deze wetenschap richt zich op de verbetering van het functioneren van bedrijven door het gebruik van wiskundige technieken en informatietechnologie. Professor Kersten is gedurende veertien jaar werkzaam geweest bij de Rabobank in diverse leidinggevende posities, de laatste vier jaar als lid van de Stafgroep Strategie.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese ICT-Services Groep, die zakelijke ICT-diensten levert in de vorm van consultancy, systeemontwikkeling, software-applicaties en informatieverwerking. CMG is opgericht in 1964 en is internationaal actief vanuit haar Europese bases in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. CMG implementeert en ondersteunt applicaties voor klanten over de gehele wereld. De Groep is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.

CMG levert kennis, producten en oplossingen aan de financiële sector, handel, transport en industrie, telecommunicatie-, media-, energie- en nutsbedrijven en overheid. Een groeiend aantal diensten op het gebied van informatieverwerking en andere beheersdiensten wordt geleverd waaronder salarisverwerking, personeels-informatiesystemen, beheer van call centers en netwerken. Meer informatie over CMG kunt u vinden op https://www.cmg.nl.

Deel: ' Professor Kersten senior business consultant CMG '