Eneco

ENECO

Profijtwinner levert klant van ENECO Energie voordeel Rotterdam 31 maart, ENECO Energie introduceert onder de naam "Profijtwinner" een nieuw product voor haar klanten. Profijtwinner is een abonnement waarmee drie soorten diensten worden verkregen die financieel voordeel en energiebesparing opleveren. Eind maart hebben 150.000 klanten van het energiebedrijf een mailing ontvangen over "Profijtwinner". Vervolgens ontvangen geleidelijk alle klanten van ENECO Energie bericht over de mogelijkheden van "Profijtwinner".

Het pakket van Profijtwinner biedt directe kortingen en energiebesparende adviezen:

- Extra korting op EnergiePrestatieAdvies (EPA) en EPA Plus om het energieverbruik in huis te verminderen;

- Korting op diverse producten bij ENECO Energie en partners van ENECO Energie, zoals Megapool en Praxis;

- Het eenvoudig regelen van een gecertificeerde vakman met de VakmanWijzer, voor energiegerelateerde werkzaamheden aan huis (zoals onderhoud van de verwarming, brandpreventie, plaatsen van dubbelglas).

De kosten van "Profijtwinner" bedragen EUR 1,75 per maand, wat de klanten van ENECO Energie via de maandelijkse energienota betalen.

ENECO Energie heeft "Profijtwinner" ontwikkeld naar aanleiding van de uitkomsten van een grootschalige enquête onder alle klanten van ENECO Energie. Hieruit bleek dat veel klanten behoefte hebben aan ondersteuning bij het realiseren van besparingen op hun energieverbruik. Met Profijtwinner kan een klant achterhalen met welke maatregelen hij nog kan besparen, hoe hij deze maatregelen op een voordelige manier kan toepassen en kan hij indien nodig een vakman regelen om bepaalde maatregelen uit te laten voeren. Door toepassing van geadviseerde maatregelen en de kortingsmogelijkheden kan de klant van ENECO Energie met dit abonnement al gauw tientallen euro's per jaar besparen.

Informatie over "Profijtwinner" is te vinden op www.eneco.nl/profijtwinner

Deel: ' Profijtwinner levert klant van ENECO Energie voordeel '