LEWIS PR

Progress op zoek naar beste zakelijke applicatie

Progress organiseert samen met Extreme Tech Challenge Progress-XTC Challenge voor technologiebedrijven

Rotterdam, 18 september 2014 -Het applicatieontwikkel- en data-integratie softwarebedrijf Progress (NASDAQ: PRGS) werkt samen met de Extreme Tech Challenge aan de Progress-XTC Challenge. Dit is de eerste start-up wedstrijd die samenvalt met 's werelds grootste consumentenelektronicabeurs, CES.

Voor deze wedstrijd komen ondernemers samen met succesvolle internationale experts die hen helpen bij het realiseren van hun innovatieve ideen. XTC is een unieke competitie met als doel de beste technologie-ondernemers te identificeren en hun talenten verder te ontwikkelen.

Progress daagt ISV's uit om hun applicaties te bouwen met Progress ontwikkeltools, zoals het Rollbase-platform voor snelle applicatieontwikkeling in de cloud; ModulusTM PaaS voor het uitrollen, monitoren en schalen van Node.js-applicaties; OpenEdge voor het ontwikkelen van zakelijke applicaties en Corticon business rules management voor het automatiseren van besluitvorming.

Deelnemers aan de Progress-XTC Challenge zijn verzekerd van gratis ontwikkellicenties, gratis producttraining en begeleiding. De winnaar ontvangt een marktontwikkelingsfonds ter waarde van $25.000. De nummers twee en drie ontvangen een marktontwikkelingsfonds ter waarde van $5.000.

"Er zijn vele goede applicatie-ideen, maar niet alle developers beschikken over de juiste tools om snel goede applicaties te bouwen", zegt Mark Allen, VP/CTO bij Progress. "Door deel te nemen aan Extreme Tech Challenge bieden wij ondernemers de mogelijkheid om innovatief te zijn en aan de slag te gaan met de nieuwste technologien. Wij ondersteunen developers graag bij het realiseren van hun grote plannen met de Progress applicatie-ontwikkeltools."

Meer informatie over deelname en deelnamecriteria is te vinden op https://www.progress.com/xtc-challenge

Aanvullende informatie:
Extreme Tech Challenge Official Site
Volg de Extreme Tech Challenge conversatie via #ExTechChallenge Progress Corporate Blog
Progress App Dev Blog
Volg informatie over Progress Pacific via #PRGSPacific en #PaaS Volg Progress op Twitter, Facebook, LinkedIn en Google+

Zoekwoorden:

Deel: ' Progress op zoek naar beste zakelijke applicatie '