Provincie Drenthe

Provincie hervat werkzaamheden N374

Assen, 23 februari 1999
Persberichtnummer 99-044

Op 3 maart 1999 hervat aannemingsbedrijf Tholen de werkzaamheden, die ze voor de provincie Drenthe uitvoert aan de Hoogeveenscheweg tussen Westerbork en Hoogeveen, de N374. Daarvoor wordt het gedeelte vanaf de Noorderweg bij Tiendeveen tot de afslag Nieuw Balinge (Haarweg) afgesloten voor doorgaand verkeer. Het verkeer kan gebruikmaken van de aangegeven omleidingsroute.

Na de start van de werkzaamheden op 15 oktober vorig jaar werden deze met de kerstdagen weer gestaakt vanwege de winterstop. De weg was vanaf die tijd weer open voor het verkeer.

Vanaf 3 maart is allereerst het gedeelte Noorderweg-Haarweg afgesloten. Aansluitend is het wegvak Wijsterseweg-Haarweg aan de beurt. Daarna volgt het gedeelte Noorderhoofddiep-Hoogeveen. De totale werkzaamheden duren afhankelijk van de weersomstandigheden tot ongeveer 1 juli 1999. Tot deze datum moet het verkeer rekening houden met omleidingen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Stafgroep Communicatie van de provincie, telefoonnummer (0592) 365265, faxnummer (05920) 357188
E-mail: communicatie@drenthe.nl

Deel: ' Provincie Drenthe hervat werkzaamheden N374 '