Provincie Groningen

Groningen, 9 februari 1999 Persbericht nr. 27

Provincie Groningen lanceert eigen promotieteam

Vrijdagochtend 19 februari om 10.30 uur zal de commissaris van de Koningin de heer J.G.M. Alders het officiële startsein geven voor het promotieteam van de provincie Groningen. Het promotieteam van de provincie Groningen zal verschillende gemeenten in de provincie gaan bezoeken en hoopt met haar acties meer kiezers naar de stembus te krijgen voor de Provinciale Statenverkiezingen op 3 maart a.s.

Het is al jaren de gewoonte dat de politieke partijen op campagne gaan voor de verkiezingen, maar het is dit jaar voor het eerst dat nu ook de provincie zelf op pad gaat. Het promotieteam zal flyers en brochures uitdelen waarin staat wat de provincie precies doet en waarom het zo belangrijk is dat de burger 3 maart gaat stemmen. Het promotieteam is samengesteld uit enkele voorlichters van de provincie en is te herkennen aan haar zwart/witte outfit. Het is de bedoeling dat het promotieteam de volgende gemeenten gaan bezoeken:

* Groningen (vrijdagochtend 19 februari, Grote Markt, Vismarkt, Herestraat)

* Delfzijl (woensdagmiddag 24 februari, Vennenplein)
* Leek (donderdagmiddag 25 februari, centrum)
* Zuidhorn (vrijdagmiddag 26 februari, centrum)
* Winschoten (zaterdagochtend 27 februari, Marktplein)
* Stadskanaal (zaterdagmiddag 27 februari, Europalaan)
* Hoogezand-Sappemeer (zaterdagmiddag 27 februari, Hoofdstraat)
* Winsum (dinsdagmiddag 2 maart, centrum).

Noot aan de pers:
Wilt u meer informatie over dit persbericht of wilt u een middag of ochtend met ons mee, dan kunt u contact opnemen met Agnes Delstra, afdeling Bestuurscontacten, 050 - 3164324.

Deel: ' Provincie Groningen lanceert eigen promotieteam '