ORCA SOLUTIONS BV

Provincie Noord-Brabant kiest voor Orca Solutions

Provincie Noord-Brabant Kiest Relatiebeheerpakket Orca2 Van Orca Solutions

Nieuwegein, mei 1999 - de Provincie Noord-Brabant, gaat voor het centraal beheren van relaties het softwarepakket ORCA2 van ORCA Solutions in gebruik nemen. Bij de provincie worden persoonsgegevens momenteel op diverse plaatsen bijgehouden. Dit leidt tot onjuiste gegevens. De noodzaak van een goed relatie-informatiesysteem is daarom groot. Door te gaan werken met ORCA2 zal de kwaliteit van de dienstverlening van de provincie te verbeteren.

Decentrale opslag van gegevens
De persoonsgegevens worden bij provincie Noord-Brabant op allerlei plaatsen en in verschillende systemen bijgehouden. Deze meervoudige registratie leidt tot de volgende problemen: tijdverspilling, foutieve gegevens, niet-uniforme gegevens en ongekoppelde gegevens. De gevolgen zijn merkbaar bij mailings; dubbele verzendingen en onbestelbare retourzendingen. Met een centraal relatiebeheersysteem zal de provincie Noord-Brabant efficiënter en met de juiste gegevens werken, klantvriendelijker opereren en aanzienlijke kosten kunnen besparen

Relatiebeheerpakket
Het centraal goed kunnen beheren van adresgegevens met behulp van een Oracle database en de mogelijkheid om koppelingen te maken naar bestaande systemen, waren belangrijke criteria die provincie Noord-Brabant hanteerde bij de selectie van een pakket. ORCA2, het relatiebeheerpakket van ORCA Solutions, voldoet aan alle bovengenoemde eisen.

ORCA2

ORCA2 is ontwikkeld voor het beheren en verwerken van enkele tienduizenden tot miljoenen relatiegegevens tot volledige en actuele relatie-informatie voor nader aan te duiden bedrijfsdoelstellingen. ORCA2 is een generieke applicatie die dermate flexibel is, dat zij middels parameters geheel conform de wensen van een specifieke klant kan worden ingericht. Naast het actueel houden van de relatiegegevens kunnen met ORCA2 zware kwaliteitscontroles worden uitgevoerd op de relatiegegevens waardoor kan worden gewaarborgd dat de kwaliteit van de gegevens hoog blijft.

Zoekwoorden:

Deel: ' Provincie Noord-Brabant Kiest Relatiebeheerpakket van Orca '