PTT Post Mediaservice en Cyco Software B.V. bundelen Krachten

Samenwerkingsovereenkomst Ontwikkeling Postcode Software voor het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf

RIJSWIJK, 19 januari 1999- PTT Post Mediaservice, onderdeel van TNT Post Groep N.V. , en Cyco Software B.V. , Nederlandse softwarepublisher van o.a. PerfectView en AutoManager, hebben een samenwerkingovereenkomst gesloten voor het ontwikkelen van software producten voor de consumenten en zakelijke markt. PTT Post Mediaservice brengt onder andere het elektronische Postcodeboek en de Postcode Databank op de markt. Cyco Software B.V. is ruim 12 jaar actief op het gebied van de nationale en internationale software ontwikkeling . PTT Post Mediaservice heeft met Cyco Software B.V. een ervaren partner gevonden die als taak heeft postcodedata op elektronische wijze hanteerbaar te maken voor de zakelijke en particuliere markt.

Cyco zal voor PTT Post Mediaservice een lijn van softwareproducten ontwikkelen, die het voor de gebruikers makkelijk zal maken om direct mail activiteiten uit te voeren. De software helpt bedrijven om foutloze adressenbestanden op te bouwen en deze te laten samenwerken met populaire Windows applicaties zoals Microsoft Word en Corel WordPerfect. Met de software wordt ingesprongen op de nieuwe mogelijkheden van PTT Post

PTT Post Mediaservice helpt bedrijven bij het in beeld brengen en benutten van alle direct marketing mogelijkheden. Dit als onderdeel van de totale marketing-strategie. Op basis van jarenlange knowhow op het gebied van directe communicatie adviseert PTT Post Mediaservice zowel strategisch als praktisch over research en analyse, data-dienstverlening, nieuwe communicatieconcepten over distributie.

Cyco Software B.V. is een Nederlandse softwarepublisher die met de productlijnen PerfectView en AutoManager gerekend wordt tot de meest toonaangevende leverancier van eenvoudig en krachtige data -en documentbeheer software. PerfectView is een product dat met name in Nederland een grote bekendheid geniet en heeft inmiddels 45.000 gebruikers.

###

Voor meer informatie over de samenwerking tussen Cyco Software en PTT Post Mediaservice kunt u contact opnemen met Marijke de Ruyter, marketing medewerkster PerfectView, op telefoonnummer (070) 319 46 50 of marijke@cyco.nl.. Op internet kunt u PerfectView vinden op https://www.pv.nl

Deel: ' PTT Post Mediaservice en Cyco Software bundelen krachten '