Rabobank Nederland

RABO SECURITIES LANCEERT RABO EUROLAND TELECOM SECTOR WARRANTS

21 mei 1999

Rabo Securities geeft op 28 mei 1999 warrants uit op een mandje van zes Europese telecombedrijven. De weging van het mandje is indicatief als volgt samengesteld: KPN 16,66%, France Telecom S.A. 16,66%, Telecom Italia 16,66%, Nokia OYS A 16,66%, Telefonica S.A. 16,66% en Mannesmann 16,66%. De waardeontwikkeling van het mandje van de Rabo Euroland Telecom Sector Warrants wordt door Rabo Securities bijgehouden en gepubliceerd.

De introductie van de warrants biedt beleggers de mogelijkheid om breed te beleggen in de telecomsector in Europa. Inschrijving op de Rabo Euroland Telecom Sector Warrants is mogelijk van 25 mei 1999 tot en met 27 mei 1999. De stortingsdatum is 3 dagen na de officiële notering aan AEX Effectenbeurs. De warrants hebben een looptijd van 2 jaar en expireren op 1 juni 2001. Als de warrants aan het einde van de looptijd intrinsieke waarde bevatten, zal deze in contanten worden uitgekeerd. Het mandje telecom-aandelen waarop de warrants zijn gebaseerd had op 18 mei bij het sluiten van de beurs een waarde van
1.000 euro. De uitgifteprijs van de warrants bedraagt 2,686% van de waarde van het mandje. Bij een indicatieve waarde van 1.000 euro zal de uitgifteprijs dan 26,86 euro bedragen. De warrants geven recht op 0,1 maal het mandje. De uitoefenprijs van de warrants is 10% boven de indicatieve waarde van het mandje en wordt, net als de definitieve uitgifteprijs, gebaseerd op de slotkoersen van de onderliggende aandelen per 27 mei 1999.

Rabobankorganisatie Rabobank Nederland Externe Communicatie Telefoon (030) 216 2822/216 2460 Telefax (030) 216
1916

Deel: ' Rabo lanceert Rabo Euroland Telecom Sector Warrants '