Rabobank Nederland

29 januari 1999 Laatste wijziging om 16:06

Tour de FinanceRabobank Nederland, 29/1/1999

Staat u met uw onderneming aan de voet van een financiëe klim, bijvoorbeeld omdat u wilt doorgroeien na de startfase van uw bedrijf? En wilt u geïnformeerd worden over diverse financieringsmogelijkheden? Rabobank, Syntens en de NeBIB organiseren een Tour de Finance voor jonge, innovatieve ondernemers. Deze voorlichtingskaravaan rijdt vanaf februari langs zeventien plaatsen in Nederland. Tijdens een onderhoudende, interactieve avond komen verschillende facetten van het financieringsvraagstuk aan de orde. Wanneer bent u als ondernemer klaar voor een investeerder? Welke financieringsvormen zijn er om de groei te financieren? Wat kan de bank voor u doen? Wat is een informal investor en wat heeft deze te bieden?

Syntens, de Rabobank en NeBIB loodsen u zonder problemen door dit lastige parcours. Aan het einde van de avond krijgt u een praktisch naslagwerk uitgereikt. Bovendien kunt u een individuele analyse laten maken.

U kunt zelf kiezen in welke plaats u de bijeenkomst wilt bijwonen. Wilt u zich voor een van de etappes aanmelden, maak dan gebruik van het aanmeldingsformulier dat u op www.tourdefinance.nl vindt.

Zoekwoorden:

Deel: ' Rabobank Tour de Finance '