Radioguide.fm Iphone Radio App: Simpel, beter, sneller radio luisteren

Online verschuiving van desktop naar mobiel radio luisteren

NEW YORK, United states of America, 20130121 -- Radioguide.fm introduceert dé Radio app voor iPhone, IPod en iPad. Online Radio luisteren was nog nooit zo leuk en makkelijk.

Wij willen het onze bezoekers zo gemakkelijk mogelijk maken en zien dat steeds meer klanten mobiel radio willen luisteren, vandaar deze simpele en gebruiksvriendelijke app. Bezoekers kunnen direct zoeken op landen of genres en bovendien de favoriete zenders opslaan. Uiteindelijk kan men in de app binnen 1 seconden van zender wisselen. Opstarten van het laatst beluisterde station wordt met 1 knop geactiveerd. Ultiem gebruiksgemak dus"

De Radioguide.fm iphone radio app is voorafgaand aan de lancering uitvoerig getest door onze actieve gebruikers en zal mede door input van gebruikers worden doorontwikkeld. Er is een duidelijke online verschuiving gaande van desktop naar mobiel radio luisteren.

De App wordt continu aangevuld met nieuwe landen, genres en zenders.

Sinds 19 december is de app ‘live’ beschikbaar voor iPhone en iPad en gratis hier te downloaden in de App Store. Binnenkort ook voor Android.

Meer informatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze redactie via info@radioguide.fm of via de app store

Deel: ' Radioguide.fm Iphone Radio App Simpel, beter, sneller radio luisteren '