alle afbeeldingen kunt u desgewenst gebruiken zo ook een foto tijdens het interview van Raimond Lap met Eddy Zoey.

Persbericht 16-4 1999

Raimond Lap over zijn Baby-muziek zondagavond op B.N.N.

Meer dan 50.000 verkochte exemplaren van zijn eerste Baby Cd gingen gretig over de toonbank uitsluitend door mond tot mond reclame. Inmiddels werden bij 3 verschillende maatschappijen in totaal 7 van zijn bijzondere Baby Cd’s uitgebracht. Zijn allernieuwste Cd’s: A Baby CD 1 en 2 zullen de wereld moeten gaan veroveren. Zijn Cd’s hebben een rustgevende, harmonieuze en opvoedkundige werking hetgeen de baby een stabielere toekomst geeft. De invloed op de gezinssituatie is groot, ook ouderen voelen zich gekalmeerd en ontspannen bij deze muziek hetgeen resulteert in een plezierig leefklimaat.
Bijzonder is dat ook verstandelijk gehandicapten en zwakzinnigen zich koesteren bij de uitgekiende geluiden van zijn baby Cd’s.

doorbraak

Na de Nationale bekendheid via RTL-5, TV-8 en diverse Regionale Omroepen, zijn de baby Cd’s van Raimond Lap bijna niet meer aan te slepen. In meer dan 1 miljoen dagbladen, alleen al in Nederland en België verschenen inmiddels artikelen over dit wonderbaarlijke fenomeen. Nog nooit werd immers een Cd op de markt gebracht die baby’s op het juiste spoor zet. Wereldwijd neemt de belangstelling in zijn “helende” Cd’s steeds meer toe. Inmiddels heeft Raimond Lap ook zijn eigen column op het internet bij Worldonline, waar hij wekelijks opvoedkundige en informatieve items behandeld. Aanvragen vanuit Japan, Australië en Amerika komen dagelijks binnen. De Duitse bladen Der Stern en Der Spiegel berichtten al enkele jaren geleden over deze nieuwe muziek die wellicht van grote invloed zal zijn op de nieuwe generatie.

a.s. zondagavond in het programma Eros van B.N.N. een uitgebreide reportage over Raimond Lap en zijn muziek.

Deel: ' Raimond Lap over zijn Baby-muziek bij BNN '