NVM

NVM: PERSPRESENTATIE BOG-MARKTONDERZOEK

UITNODIGING PERSPRESENTATIE ONDERZOEKSRAPPORT ECONOMISCHE REGIO'S

COMMERCIEEL VASTGOED

De heer W.J. van Kampen, voorzitter NVM Bedrijfs Onroerend Goed (BOG) van Nederlandse Vereniging van Makelaars o.g. en vastgoeddeskundigen NVM, nodigt u ter gelegenheid van het vijfde Nationaal Vastgoed Debat graag uit voor het bijwonen van de perspresentatie van het onderzoeksrapport Economische Regio's. Deze presentatie vindt plaats op dinsdag 26 oktober 1997 om 11.00 uur in het perscentrum Nieuwspoort te Den Haag.

Tijdens deze persconferentie wordt u geïnformeerd over de marktontwikkelingen in de commercieel vastgoedmarkt. Het BOG-marktonderzoek Economische Regio's verschijnt jaarlijks en wordt nu voor de derde maal gepresenteerd. Voor kantoren, winkels, bedrijfsruimten en bedrijfsterreinen zijn het actuele en structurele aanbod, de vraag-, c.q. markthuren, de leegstandscijfers en het bruto aanvangsrendement verzameld en verwerkt. Daarnaast ontvangt u informatie over de conclusies die NVM Bedrijfs Onroerend Goed op basis van de onderzoeksresultaten heeft geformuleerd.

Naast de heer Van Kampen zijn tijdens de perspresentatie aanwezig de heren ing. A.G.M. Komen (bestuurslid NVM BOG en projectleider onderzoek) en dr. M.H. Stijnenbosch (directeur STOGO, onderzoek en advies) voor het beantwoorden van vragen.
=============================================================

Deel: ' Rapport Economische regio's commercieel vastgoed '