RealTracker lanceert website met recente trends en ontwikkelingen

Amsterdam, 11 januari 2000 - Het Amsterdamse bedrijf RealTracker lanceert vandaag een datawebsite op http://data.realtracker.com met de meeste recente trends en ontwikkelingen op het gebied van browsers, platform, surfgedrag en nog veel meer.

RealTracker Data geeft maandelijks een duidelijk beeld van trends en ontwikkelingen op het Internet over de afgelopen maand. Deze trends en ontwikkelingen zijn een belangrijke bron voor het analyseren van de internetmarkt. Zo kunt u zien welke browser het meest wordt gebruikt, welk besturingssysteem de laatste maanden in opmars is maar ook data als hoe lang blijft een bezoeker gemiddeld op een website. De data is gebaseerd op ruim 850.000 pagina's die dagelijks met RealTracker Free worden gemeten.

Op de RealTracker Data website worden slechts de algemene hoofdlijnen weergegeven. RealTracker beschikt over veel meer gedetailleerde gegevens, bijvoorbeeld cijfers naar land, naar gebruikersgroep, etc. Tevens beschikt RealTracker over een zeer gedetailleerde IP-database. Deze database kan voor bedrijven van belang zijn om de doelgroep juist te benaderen door bijvoorbeeld een bezoeker uit Utrecht direct naar de Nederlandstalige website te sturen.

Meer informatie is te vinden op http://data.realtracker.com

====================
EINDE PERSBERICHT
====================