PERSBERICHT

RealTracker wil doorgroeien tot marktleider

Amsterdam, 5 juli 1999 - Vanaf vandaag zullen alle NetPoll-NetHit producten van Media Highway en de organisatie omgedoopt worden tot een nieuw begrip in de markt; "RealTracker".

Met de nieuwe naam, een grote promotiecampagne en de participatie door ICOM - een initiatief van Maurice de Hond - verwacht RealTracker snel te kunnen doorgroeien tot marktleider op het gebied van 'website tracking'. Naast de financiele participatie door ICOM betekent deze participatie ook coaching door adviseurs en commissarissen, het verschaffen van marktentrees en deelname aan het ICOM-netwerk, bestaande uit o.a. Advalue, Bitmagic, WISH, Pro Active en Neteffect.

Verder zal RealTracker eind juli - tezamen met de introductie van RealTracker Enterprise (serverpakket) - een aantal samenwerkingsverbanden bekend maken en een nieuwe unieke meetmethode introduceren waarbij de accuraatheid van bezoekersinformatie nog verder verbeterd zal worden.

Vandaag de dag meet RealTracker meer dan 3500 websites van bedrijven en maken organisaties als Rabobank, Efteling en TrefPunt Nederland gebruik van de RealTracker meetinstrumenten. Ook maken ondertussen al 10.000 particulieren gebruik van RealTracker Free dat in april is geintroduceerd.

Managing Director A.J. de Raaf: "Het succes van RealTracker is te danken aan de hoogwaardige informatie over bezoekers, hun herkomst en vooral het surfgedrag". Informatie over de RealTracker producten is te vinden op http://www.realtracker.com (zakelijk) en http://free.realtracker.com (particulier).

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met A.J. de Raaf (Managing Director) op 020-6826158

Deel: ' RealTracker wil doorgroeien tot marktleider '




Lees ook