Vereniging FME-CWM

Zoetermeer, 25 maart 1999

Regionale industriedagen productie-automatisering De Vereniging FME-CWM, haar branchevereniging Holland Elektronika en Systens organiseren ook in 1999 weer Regionale Industriedagen. Evenals vorig jaar bestaat het programma uit een kleinschalige vakbeurs en een seminarprogramma op het gebied van productie-automatisering. Een grote groep bedrijven presenteert de nieuwste producten en ontwikkelingen in de productie automatisering. Hierbij wordt aandacht besteed aan vier subthema's in de product-presentaties van de vakbeurs en het seminarprogramma:

Engineering
CAD/CAM systemen, product data management, systeemintegratie (Productie)logistiek
ERP-pakketten, warehouse management systems (WMS) Automatische identificatie
Vision systemen, Radio Frequency Identification (RFI), barcoding Besturingen
Industrial PC, (soft) PLC's, mens-machine interface (MMI), SCADA, veldbussen, sensoren, meet- en regeltechniek
In het seminarprogramma worden per subthema twee toepassingen van de nieuwe ontwikkelingen besproken. Bezoekers van de Regionale Industriedagen krijgen hierdoor in een halve dag een volledig overzicht van het nieuwe aanbod en toepassingen op gebied van productie-automatisering.
De vier, gratis toegankelijke, Regionale Industriedagen worden op de volgende data en locaties gehouden:

* 1 juni 1999 Zuidelijke Industriedag, Motel Gilze-Rijen in Gilze

* 22 juni 1999 Vision Industriedag, Postiljon Hotel in Nulde-Putten

* 7 oktober 1999 Noordelijke Industriedag, Van der Valk Hotel in Assen

* 11 november 1999 Westelijke Industriedag, Rotterdam Airport Hotel

Het programma van de Vision Industriedag is uitsluitend gericht op Vision technologie.

Meer informatie over deze dagen en een programma met aanmeldingsformulier, kunt u aanvragen bij de Vereniging FME-CWM, ir.drs. A.K.J. de Vries, telefoon (079 - 353 12 86, telefax 079 - 353 13 65 of E-mail: avr@fme.nl).

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail com@fme.nl

Deel: ' Regionale industriedagen productie-automatisering '