STICHTING WERKPLATFORM

REGISTER VAN ONAFHANKELIJKE MANAGERS VAN START

ARNHEM - De Stichting Werkplatform heeft per 1 september 1999 het Register van Onafhankelijke Managers voor inschrijving opengesteld. In dat register worden zelfstandig werkende managers opgenomen die over voldoende kwalitatieve managementervaring beschikken.

De behoefte van zelfstandige interim-managers, flexmanagers en projectmanagers om zich onafhankelijker van bemiddelingsbureaus op te kunnen stellen bestaat al langer. De Stichting Werkplatform heeft de ervaring en de techniek in huis om in de behoefte van deze managers via de elektronische snelweg (www.beurs.nl/rom) te voorzien door een ontmoetingsplaats te vormen voor managers en opdrachtgevers. De Stichting biedt daarmee de mogelijkheid elkaar direct te benaderen in plaats van de sterk prijsopdrijvende omweg die thans gevolgd moet worden via bemiddelingsbureaus. De kostenbesparing die met deze aanpak kan worden bereikt bedraagt voor opdrachtgevers al snel tussen de fl. 50.000 en 100.000,= per opdracht, terwijl dezelfde kwaliteit wordt geleverd.

Website ROM https://www.beurs.nl/rom/
Website Werkplatform https://www.werkplatform.nl