Gemeente Oegstgeest

Connexxion biedt gratis reisinformatie in regio Rijn- & Bollenstreek/Leiden

Connexxion streeft ernaar om de informatievoorziening breed toegankelijk en gratis aan te bieden aan de klant en zo de drempel om de bus te nemen te verlagen. Ook internet zal deze dienst gaan bieden. Daarnaast kunnen klanten in een groot gedeelte van de provincie Zuid-Holland met ingang van de nieuwe dienstregeling gratis lijnfolders krijgen.

Gratis lijnfolders
Connexxion biedt in de regio Rijn- & Bollenstreek / Leiden als proef binnenkort gratis lijnfolders aan. Er worden pakweg 40 verschillende folders uitgegeven. In de regel één lijn per folder, maar voor lijnen die dezelfde route rijden is een uitzondering gemaakt. Naast de dienstregeling is in de folder een speciaal ontwikkeld aansluitschema opgenomen, waarin te zien is bij welke halte op een andere lijn overgestapt kan worden. Zo weet de reiziger precies welke folders hij/zij nodig heeft om de reis te plannen. De folders zijn verkrijgbaar op een aantal grote postkantoren, gemeentehuizen, openbare bibliotheken en wederverkopers. Ook zijn de folders beschikbaar bij de connexxion verkooppunten en opvraagbaar bij connexxion klantenservice, telefoon 0900 26 66 399.

Internet
Op de site www.connexxion.nl/dienstregeling konden tot nu toe alleen de dienstregelingwijzigingen worden opgevraagd en afgedrukt. De nieuwe dienstregeling is nu ook op internet te raadplegen. Naast de dienstregeling kan ook de haltevertrekstaat van de gewenste opstaphalte worden opgevraagd en afgedrukt.

Deel: ' Reisinformatie Connexxion in Rijn- & Bollenstreek/Leiden '