koninklijke nederlandse toeristenbond anwb

reizigers langs anwb vakantiecheck

den haag, 27 juni 2012

de anwb organiseert op zaterdag 30 juni en op zaterdag 7 juli de anwb vakantiecheck. vakantiegangers krijgen de mogelijkheid om op parkeerplaatsen bij breda en maastricht op vrijwillige basis een laatste check aan hun auto of caravan te laten uitvoeren.

de anwb werkt met deze actie samen met vvn, afdeling maastricht, carglass en kwikfit. op elke locatie zijn wegenwachten en anwb-caravandeskundigen aanwezig. er wordt onder meer gekeken naar de bandenspanning, verlichting, gewicht, oliepeil en koelvloeistof en er wordt reisinformatie verstrekt.

een prettige vakantie begint met een goede voorbereiding. vakantiegangers kunnen via anwb.nl vragen stellen om hun verblijf in het buitenland goed voor te bereiden. er worden veel vragen gesteld over de verplichte alcoholtest in frankrijk en het feit dat de automobilist geen flitspaalinformatie op zijn navigatiesysteem mag hebben in een aantal landen in europa, waaronder frankrijk.

Deel: ' Reizigers langs ANWB Vakantiecheck '