Reklaspits Beste Werkgever in Signingbranche

Reklaspits Best Presterende Werkgever bij Arbeidsmarkt TV

Rotterdam, 20161027 -- Reklaspits BV is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot Best Presterende Werkgever 2016 in de Signingbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering en een uitstekende reputatie. ‘Reklaspits weet zijn enorme vakkennis te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Gedrevenheid, durf en visie, plus een sterke focus op de cliënt maken van deze organisatie een topper.’

Als werkgever onderscheidt Reklaspits zich volgens de Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut vooral door het gerichte aannamebeleid en de verantwoordelijkheid die het zijn medewerkers geeft. Dit resulteert onder meer in een zeer laag personeelsverloop en ziekteverzuim. ‘Reklaspits is in alle opzichten een outperformer die zich realiseert dat mensen het daadwerkelijke kapitaal van de onderneming vertegenwoordigen’, aldus de jury. ‘Met overtuiging de Best Presterende Werkgever in deze branche.’

‘De organisatie gaat voor duurzame klantrelaties, maar ook de binding met de eigen medewerkers is sterk’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘De ondernemer streeft naar levenslange werkverbanden en iedereen heeft een vast contract. De werknemers krijgen opleiding en perspectief geboden. Communicatie staat hier hoog in het vaandel en beleid en strategie worden samen ontwikkeld. De directie betrekt haar mensen bij de toekomst en hecht aan een zeer open, transparante cultuur. Omdat de organisatie ISO & VCA-gecertificeerd is, zijn vrijwel alle zaken omtrent communicatie , veiligheid en procesverloop vastgelegd en toetsbaar. Niet omdat het een verplichting is, maar vanuit de drijfveer van de ondernemer: SAMEN!’

Voorbeeld voor de sector

Zwaan: ‘Door vooral te faciliteren, stelt het management zijn mensen – de onderscheidende factor – in staat het beste uit zichzelf en elkaar naar boven te halen. Daarnaast is men zeer breed actief op het gebied van MVO. Als organisatie is Reklaspits daarom een voorbeeld voor de sector. In feite heeft het alle goede kenmerken van een familiebedrijf: medewerkersgericht, kwaliteitsgericht en klantgericht.’

De jury ziet in Reklaspits een vooruitstrevende organisatie. ‘Innovatie is hier het sleutelwoord, want men is continu bezig zijn producten en diensten te verbeteren en af te stemmen op de wensen van de klant.’

Reklaspits BV is opgericht in 1970 en is gevestigd in Wormerveer. Het heeft circa 40 medewerkers en is in heel Nederland actief als full-service organisatie op het gebied van visuele communicatie. Naast het ontwikkelen van concepten voor formulestyling, bewegwijzering, wayfinding en lichtreclame kan Reklaspits alle dragers van communicatie zelf voor zijn klanten realiseren.

Meer informatie:www.reklaspits.nl

Over Arbeidsmarkt TV

Arbeidsmarkt TV is het eerste multimediale platform met een eigen televisieprogramma, online recruitment portal en social media-inzet om werkgevers en werkzoekenden te verbinden, te inspireren en te stimuleren om het beste uit zichzelf te halen. Arbeidsmarkt TV vloeit voort uit de missie van het Nationaal Business Succes Award Instituut (NBSA). Het NBSA richt zich met zijn activiteiten op duiding van succesfactoren, kennis over succes delen en het eren van succesvolle bedrijven. Het NBSA organiseert daartoe sinds 2011 onder meer de grootste ondernemersprijs van Nederland, met een hoofdprijs van 100.000 euro. Deze werd voor de editie 2015 uitgereikt door Jan Peter Balkenende.

Werkgevers die in Arbeidsmarkt TV deelnemen, zijn voor editie 2016 door de onderzoekscommissie van het NBSA genomineerd voor de categorie Beste Werkgever 2016 in hun specifieke branche. Aan deze categorie is voor de winnaar een geldprijs van 10.000 euro verbonden.

Deel: ' Reklaspits Beste Werkgever in Signingbranche '