Gemeente Rijswijk

Renovatie winkelcentrum In de Bogaard

Rijswijk, 26 februari 1999

Het parkeerterrein voor het winkelcentrum In de Bogaard aan de kant van de Sir Winston Churchilllaan is met ingang van 24 februari 1999 afgesloten voor verkeer. Op maandag 1 maart 1999 wordt hier begonnen met de bouw van een ondergrondse parkeergarage. Deze garage krijgt circa achthonderd parkeerplaatsen en wordt naar verwachting in de zomer van 2000 opgeleverd.

Automobilisten kunnen gebruik maken van onder meer de parkeerdekken op de middenberm van de Prinses Beatrixlaan. Eind maart wordt de nieuwe ondergrondse parkeergarage aan de zijde van de Generaal Spoorlaan geopend. Bovendien kunnen automobilisten medio mei ook terecht in de parkeergarage op het expeditiehof aan de Prinses Beatrixlaan. Er is dus slechts voor een korte periode sprake van een verlies aan parkeerplaatsen.
Tijdens de werkzaamheden blijft de Wasstraat bereikbaar.

Op de middenberm van de Prinses Beatrixlaan tussen het parkeerdek en de Sir Winston Churchilllaan wordt op maandag 1 maart begonnen met de bouw van de noodwinkel voor de Konmar. De Konmar wordt eind april gesloopt.

Afdeling Bestuursondersteuning en Voorlichting. © 1997 Gemeente Rijswijk. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Renovatie winkelcentrum In de Bogaard Rijswijk '