Revolutionair antirimpelproduct Collalift in tabletvorm

Collageentabletten met een bewezen werking

AMSTERDA, 20140527 -- Naast het succesvolle drinkbaar collageen in sachets is het anti-aging product Collalift nu ook verkrijgbaar in tabletten. Een nieuwe techniek maakt het mogelijk om de werkzame bestanddelen in Collalift te comprimeren in een tablet. Bovendien bevat het nieuwe tablet het wetenschappelijk onderbouwde en gepatenteerde collageen VERISOL.

Tijdens het PR-Event van 22 mei jl. in de prachtige galerie Archipelago  te Amsterdam waren vele redacteuren, beauty-bloggers, social-media experts en bekende Nederlanders getuige van een ludieke introductie. Gastvrouw en tevens ambassadrice van Collalift®, Anja Henneman (voormalig topmodel) deed enthousiast verslag van haar ervaringen met Collalift®.  Voedingskundige Mirella Dresch was aanwezig om alle vragen omtrent de werking van dit unieke anti-aging product te beantwoorden.

Collalift® is een uniek cosmetisch voedingssupplement dat de huid van binnenuit voedt met het actieve collageen VERISOL®. Collageen zorgt voor de stevigheid en elasticiteit van de huid. Naarmate we ouder worden maakt het lichaam minder actief collageen aan om de structuur van de huid te verzorgen. Niet alleen in het gezicht maar ook in de hals en decolleté. Als het collageengehalte in de dieper gelegen huidlagen (de dermis) afneemt, verliest de huid geleidelijk aan haar elasticiteit. Dit resulteert in fijne lijntjes en rimpeltjes. Collalift® voedt de huid van binnenuit , zodat de rimpels vervagen en langer wegblijven.  Het resultaat: een gladde elastische huid en een jeugdige uitstraling!

Naast het succesvolle drinkbaar collageen in sachets is het anti-aging product Collalift® nu ook verkrijgbaar in  tabletten. Een nieuwe techniek maakt het mogelijk om de werkzame bestanddelen in Collalift® te comprimeren in een tablet. Bovendien bevat het nieuwe tablet het wetenschappelijk onderbouwde en gepatenteerde collageen VERISOL®

Uit liefde voor het leven. Onder dit motto ontwikkelt BV Parmalux te Uitgeest al meer dan 40 jaar succesproducten op het gebied van life-extension (Vitamax®), gewrichtsverzorging (Mariandl® artrose Gelatinaat), schoonheid van binnenuit (Zonnebruin®, Skin2Moro® en Collalift®) en orthomoleculaire voedingssuppletie . Collalift® is verkrijgbaar bij de kwaliteitsdrogist, gezondheidswinkel en reformhuis.

Deel: ' Revolutionair antirimpelproduct Collalift in tabletvorm '