Rimage Catalyst - hoogste kwaliteit in de juiste afmetingen

Rimage Catalyst systemen bieden een nieuw kwaliteitsniveau voor middelgrote disc publishing omgevingen

Minneapolis/Dietzenbach/Heerlen, 20160204 -- Met de nieuwe Catalyst 6000 serie introduceert Rimage als marktleider op het gebied van publishing systemen voor optische discs een productlijn met een ongekend hoog kwaliteitsniveau voor kleine tot middelgrote productieomgevingen. De Catalyst is een op maat ontwikkelde disc publishing robot voor klanten die industriële productiekwaliteit, uitwisselbare printers en compacte afmetingen voor hun disc producties nodig hebben. De nieuwe serie bestaat uit de Catalyst 6000N, een systeem met ingebouwde PC, en de Catalyst 6000, die met een externe PC werkt. De Rimage Catalyst systemen zijn vanaf 15 februari 2016 verkrijgbaar bij Comex BV in Heerlen.

Zoals de naam al zegt is de Catalyst ontwikkeld als katalysator voor de veranderingen op de markt voor optische disc publishing systemen. Rimage heeft alles nauwkeurig onderzocht - klantenfeedback, markttrends, logbestanden, afdrukvoorkeuren, duurzaamheid van componenten, gebruik van bestaande systemen en service rapporten. Op deze basis is van grond af een nieuw systeem ontwikkeld met de meest betrouwbare componenten, vervangbare losse printers, nieuwe luchtcirculatie systemen, verbeterde gebruikersvriendelijkheid en toch kleine afmetingen. Catalyst is in zijn productie-klasse ongeëvenaard.

De Rimage Catalyst is de perfecte hybride met de robuuste duurzaamheid van de industriële Producer serie en de eigenschappen van de voor kantooromgevingen ontworpen Professional serie. Hierdoor ontstaat een optimale combinatie voor gebruikers die de hoogste kwaliteit wensen maar waar de productieomvang of het budget geen Producer systeem rechtvaardigen.

Quick Facts
  • Robuust robotsysteem uit de Producer serie in het gehele Catalyst systeem
  • Hoogwaardige en meest flexibele afdrukmogelijkheden door uitwisselbare Everest 600 en Prism III printers
  • Op overdruk gebaseerd luchtfiltersysteem voor optimale bescherming tegen stof
  • Quick release recorders en van voren toegankelijke hard disk bays voor eenvoudiger onderhoud
  • 150-disc carrousel en externe 50-disc uitvoer zodat drie verschillende media types tegelijkertijd geladen kunnen zijn
  • Afsluitbare deur, LCD-display, kleine afmetingen en slank design
  • Rimage Software Suite 9.1 met de nieuwste ontwikkelingen voor het automatisch produceren van optische media.
Aanvullende informatie

Voor meer informatie over de Rimage Catalyst of een proefplaatsing van het systeem kunt u contact opnemen met COMEX BV , Vogt 21, 6422 RK Heerlen, tel.: (+31) 043-3088400, info@comex.eu, www.comex.eu.

Over Comex B.V.

Comex B.V. is als partner van de Europese Incom groep de onafhankelijke distributeur voor producten en oplossingen op het gebied van opslag- en duplicatiesystemen. Sinds 1986 op de markt is onze groep een betrouwbare partner voor systeemhuizen en integrators in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal en de Benelux.

Comex B.V.
Vogt 21