Robert Briel Head of International Press & PR bij UPCtv

Amsterdam, 17 januari 2000

Robert Briel, voormalig hoofdredacteur van het Veronica blad en Veronica Satellite, is benoemd tot Head of International Press & PR bij UPCtv. Hij begint zijn werkzaamheden vandaag, 17 januari bij de afdeling Sales & Marketing.

UPCtv heeft het afgelopen jaar zes nieuwe themakanalen opgezet die in Nederland en diverse andere Europese landen worden aangeboden aan kabelabonnees. Dit jaar wordt de lancering van nog meer kanalen verwacht.

Robert Briel (1948) was ruim twintig jaar hoofdredacteur van het Veronica blad, oprichter van Veronica Satellite en betrokken bij de opzet van Veronica Internet. Sinds begin 1998 was hij werkzaam als zelfstandig consultant, onder meer voor Bookmark, een bedrijf dat zich bezig houdt met 'new marketing'. Daarnaast was hij actief als auteur voor diverse media vakbladen, onder meer voor Broadcast Magazine en Engelstalige bladen als TV Express, Cable & Satellite Europe en TBI.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met: Natalie Eckelkamp, Press & PR Manager UPCtv, tel: +31-20-7788831 of +31-6-20015022, e-mail: neckelkamp@upc.nl

Deel: ' Robert Briel Head of International Press & PR bij UPCtv '