Travel Unie International Nederland N.V.

Rond 1000 reizigers TravelUnie in Washington en NY

12 september 2001

Travel Unie is diep geschokt door de tragische gebeurtenissen in de Verenigde Staten. Dinsdagmiddag is een crisisteam ingesteld om te inventariseren hoeveel klanten van de reisorganisatie in de Verenigde Staten aanwezig zijn.

Het gaat om bijna duizend Nederlanders die een reis naar New York of Washington hebben geboekt bij Arke Reizen, Holland International, Panta Reizen, Discovery of Kras SterVakanties.

De reisorganisatie heeft inmiddels het grootste deel van de reizigers getraceerd. Van de overige klanten is het zeer waarschijnlijk dat zij op het moment van de aanslagen niet in New York of Washington verbleven. Zo boeken veel mensen tijdens hun verblijf een excursie of huren een auto om de omgeving te verkennen.

Het is onbekend of er Nederlanders in de buurt van het World Trade Center of het Pentagon waren tijdens de aanvallen.

De raad van bestuur en medewerkers van Travel Unie betuigen hun diepste medeleven met de slachtoffers en hun dierbaren. Wij wensen alle betrokkenen veel sterkte gedurende deze moeilijke periode.

Zoekwoorden:

Deel: ' Rond 1000 reizigers TravelUnie in Washington en NY '