Ronver Systems gaat Storagedata distribueren

ALMERE, 20120405 -- Ronver Systems heeft een distributieovereenkomst getekend met de Nederlandse leverancier Storagedata voor de levering van het complete productportefeuille en diensten. De storage, backup en cloud oplossingen die Storagedata aanbiedt richten zich zowel op grote ondernemingen als het mkb.

De Storagedata storage, backup en cloud oplossingen zijn een aanvulling op Ronver Systems bestaande portefeuille van best-in-class dataopslag oplossingen voor resellers en hun klanten.

‘Storagedata biedt kost efficiënte oplossing voor de schaalbaarheid- en prestatie-eisen die de huidige dataopslag markt met zich meebrengt', aldus Joël de Graaf , Managing Director - Ronver Systems. ‘Ronver Sytems is verheugd zijn portefeuille uit te kunnen breiden met Storagedata producten, omdat deze passen binnen onze wens om de focus op high-end schaalbare dataopslag te vergroten.'

‘Ronver Systems beschikt over een netwerk van aanbieders, dat goed aansluit op ons huidige distributiekanaal in de Belux', aldus Eric Hartsink Channel Director - Storagedata. ‘Zij hebben de expertise in huis om onze focus op groei in het middensegment te ondersteunen. Daar komt bij dat Ronver Systems een gedegen bijdrage kan leveren op het gebied van kennisoverdracht middels technische ondersteuning aan resellers en hun klanten.'

Deel: ' Ronver Systems gaat Storagedata distribueren '