1999-02-21

Rotterdam-Hesseplaats krijgt nieuwe C1000

Woensdag 24 februari opent in Rotterdam aan de Hesseplaats 201 C1000 haar deuren voor de consument. De supermarkt is aangepast en verbouwd naar de wensen van de klant. Deze nieuwe C1000 is maar liefst tweemaal zo groot geworden, waarin nieuwe afdelingen, producten en service-elementen zijn toegevoegd. De indeling is prettig en overzichtelijk. Ook inhoudelijk heeft deze jongste C1000-variant veel te bieden voor de consument, zoals een afdeling met verse vis, gebak en kant en klare maaltijden. Bekende sterke punten van C1000 worden onverkort gehandhaafd: veel kwaliteit, altijd lage prijzen, veel keus, prettige winkelsfeer en klantvriendelijke, vakkundige bediening. Dat de consument C1000 waardeert blijkt wel uit het feit dat C1000 in nauwelijks 15 jaar uitgroeide tot de tweede supermarktformule van ons land. De nieuwe C1000, waarvan er de komende jaren nog velen zullen volgen, zal de consument ongetwijfeld nòg beter van dienst zijn. - VEEL NIEUWS EN VEEL TE ZIEN - Het assortiment van de nieuwe C1000 is aangevuld met veel nieuwe producten. Nieuw is ook de Voordeelstraat, een gezellig pad centraal in de winkel, waarin alle aanbiedingen van C1000 bijeen zijn gebracht. Neem ook eens een kijkje op de nieuwe afdelingen voor verse vis, gebak, kant-en-klare maaltijden en tussendoortjes. - ANDERE AANTREKKELIJKE KANTEN VAN C1000 - C1000 heeft in haar assortiment 500 verschillende artikelen opgenomen met Vaste Lage prijzen. Daarvan blijven de prijzen dus altijd laag. Veel aandacht krijgt ook gemaksvoeding in de vorm van C1000 A la Minute. Dat is een groot assortiment koelverse, kant-en- klaargerechten en tussendoortjes, die in een mum van tijd klaar te maken zijn in de oven of magnetron. En last but not least: er zijn meer dan 400 gratis parkeerplaatsen in de buurt. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: C1000 C.W. van Dam - Hesseplaats 201 - 3069 EA Rotterdam - 010 - 4212794

Deel: ' Rotterdam-Hesseplaats krijgt nieuwe C1000 '