STICHTING PROMOTIE DEN HAAG

Royal Lifeguard Dragons op Haagsche Paardendagen

Den Haag, 4 februari 1999

Royal Lifeguard Dragons Uit Zweden Hoofdact Haagsche Paardendagen

Na een gedwongen afwezigheid in 1998 (veroorzaakt door de beeldententoonstelling 'Den Haag Sculpture' die ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van de stad tijdens de zomer werd gehouden), zijn de Haagsche Paardendagen dit jaar weer terug op het historische Lange Voorhout van Den Haag.
Het evenement heeft plaats in het weekend van 12 en 13 juni en het hoofdprogramma wordt verzorgd door de Royal Lifeguard Dragons uit Zweden.

De Stichting Promotie Den Haag, organisator van dit unieke hippische spektakel dat dit jaar voor de 24e keer plaatsvindt, heeft deze Koninklijke Garde uit Stockholm bereid gevonden om onder begeleiding van live te paard ten gehore gebrachte muziek een carrousel te presenteren, die ongeveer een half uur duurt.

Aan de werving van de overige programma-onderdelen voor de Haagsche Paardendagen wordt momenteel door de SPDH in samenwerking met BCM Nederland de laatste hand gelegd. Zeker is, dat ook dit jaar gedurende beide dagen, weer heel veel verschillende hippische presentaties en demonstraties de revue zullen passeren. Ook de hippische markt en het paardendejeuner zullen zeker niet ontbreken.

Hoofdsponsor van de Haagsche Paardendagen is ING Bank Den Haag.

Deel: ' Royal Lifeguard Dragons hoofdact op Haagsche Paardendagen '