Correctie in tweede zin van het bericht.

Datum 7 augustus 2001
Nummer 022 correctie

RvB-LEDEN BUHRMANN KOPEN AANDELEN

Privé-beleggingen in de onderneming uiting van vertrouwen

Drie leden van Buhrmanns Raad van Bestuur hebben gezamenlijk in totaal 58.000 aandelen in de onderneming gekocht voor hun eigen rekening om hiermee uitdrukking te geven aan hun vertrouwen in de toekomst van de onderneming. De aankopen vonden gisteren en vandaag plaats, via de beurs, tegen een gemiddelde koers van EUR 9,39 .

Buhrmanns bestuursvoorzitter Frans Koffrie kocht 50.000 aandelen. CFO Floris Waller schafte 3.000 aandelen aan. Een aantal van 5.000 aandelen werd ingekocht door lid van de Raad van Bestuur George Dean, verantwoordelijk voor de divisies Paper Merchanting, Graphic Systems en Office Products Australia.

De individuele beslissing door elk van deze drie leden van de Raad van Bestuur om privé te beleggen in aandelen Buhrmann is ingegeven door de reactie van de markt op recentelijk gepubliceerde cijfers.

De heer K. de Kluis, lid van Buhrmanns Raad van Commissarissen, kocht afgelopen donderdag voor eigen rekening op de effectenbeurs 10.000 aandelen Buhrmann op een koers van EUR 9,03.

Zoekwoorden:

Deel: ' RvB-leden Buhrmann kopen aandelen (correctie) '