Geachte redaktie.
hierbij een bericht over de instelling van een openbaar Salto klachtenboek.

Salto´s open klachtenboek

KLACHTEN over het functioneren van Salto openbaar dankzij de Lokale Media Monitor. Vanaf heden hopen we door het instellen van het Salto klachtenboek te bereiken dat deze lokale omroepparaplu beter zal gaan functioneren. Je probeert er alles aan te doen om bekeken te worden, maar wat heb je aan die Salto faciliteiten wanneer je een speciale uitzending voor de zaterdag wil aankondigen, je dit keurig doorgeeft, maar de programma-aankondigingen op Salto ´blijven hangen´. Dat wil zeggen, dat er dagen achter elkaar alleen het programma van de zondag wordt aangekondigd. Leuk voor KunstKanaal. Maar als ze bij Salto dan ook nog ´vergeten´ jouw programma-gegevens door te geven aan Het Parool, vraag je je serieus af wat je tegen dit soort prutswerk op publiciteitsgebied kunt ondernemen. Vandaar dat de Lokale Media Monitor een klachtenboek heeft geopend, waar iedereen zijn klachten over het functioneren van Salto kan inbrengen. Deze gegevens zullen openbaar zijn. Je kunt jouw klachten over Salto kwijt via de internet-site http:// zap.to/salto

(a.s. maandag om 22 uur zend MokumTV via Salto A1 een special uit over de onlangs overleden fado-zangeres Amalia Rodrigues).

______________________________________________________

Zoekwoorden: