Apple Benelux

Samenwerking tussen Apple en Kanisa ten behoeve van e-Service

Bunnik, 6 april 2000 - Apple heeft vandaag bekendgemaakt dat voor de ondersteuning en service die Apple via het Internet biedt aan de meer dan 20 miljoen Mac-gebruikers ter wereld gebruik zal worden gemaakt van e-Service van Kanisa. Daarnaast zal Apple 15 miljoen dollar investeren in Kanisa.

"Wij willen onze klanten via het Internet een persoonlijke en interactieve vorm van service en ondersteuning bieden", aldus Steve Jobs, CEO van Apple. "Wij zijn van mening dat Kanisa de beste e-Service-technologie heeft om ons hierbij te helpen."

"Nu e-commerce een steeds belangrijker rol gaat spelen en exponentieel lijkt te groeien, bestaat een gerede kans dat klanten verstoken blijven van ondersteuning", aldus Dominique Trempont, CEO van Kanisa. "Dankzij de implementatie van de zelfservicetechnologie van Kanisa kan Apple zich onderscheiden door haar klanten een uitmuntende klantenservice via het Web te bieden."

Apple en Kanisa zullen gezamenlijk een aangepaste versie van Kanisa ESP ontwikkelen, in de vorm van een geautomatiseerde klantenservice via het Internet die zich gedraagt als een ervaren medewerker van de klantenservice en klanten door de uitgebreide service- en ondersteuningswebsite van Apple op www.apple.com leidt. De keuze van Apple voor de e-Service-oplossing van Kanisa betekent dat zowel Macintosh gebruikers met weinig ervaring als zeer ervaren gebruikers op een eenvoudige maar toch nauwkeurige manier toegang krijgen tot de informatie die antwoord geeft op hun vragen.

Informatie over Kanisa

Kanisa levert een compleet pakket e-Service-oplossingen waarmee bedrijven hun klanten kunnen binden en de loyaliteit kunnen vergroten door het klantencontact via het Internet beter te laten verlopen. Met de producten van Kanisa kunnen klanten via een persoonlijk getint dialoogvenster snel en duidelijk aangeven waarnaar ze op zoek zijn, waarna ze snel naar de juiste informatie of het interactieve servicekanaal worden geleid voor een antwoord op hun vragen. Kanisa geeft een andere invulling aan het begrip e-Service door van een e-commercesite een persoonlijk getint, effectief en efficiënt servicepunt voor klanten te maken. Meer informatie over de e-Service-oplossingen van Kanisa vindt u op www.kanisa.com.

Over Apple

Apple gaf in de jaren '70 het startschot voor de personal-computerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Apple zet zich nu in om de beste personal computer ervaring te bezorgen aan studenten, docenten en creatieve professionals over de hele wereld en dit met Apple's innovatieve apparatuur, programmatuur en Internetdiensten.

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple: http://www.apple.com/ Voor informatie over Apple Benelux: http://www.apple.com/nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: http://www.apple.com/nl/pr

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Steven Van den Eynde
Press Relations Apple Benelux
Buro & Design Center, box 100
Heizel Esplanade 1,
1020 Brussel, België
Tel: +32 (0)2-474-42-57
Fax: +32 (0)2-474-43-00
Email: vandeneynde.s@euro.apple.com

Gray line

Site Map | Contact | Privacy Notice
Copyright © 2000 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Samenwerking Apple en Kanisa ten behoeve van e-Service '