Samenwerking Brein - Solviteers

UTRECHT, 20120425 -- Naar aanleiding van de aanbesteding van een zaaksysteem voor Dimpact hebben Brein en Solviteers besloten te partneren. Deze samenwerking is van beide zijden goed bevallen. De door Brein gewonnen Europese aanbesteding voor de gehele front- en mid-office bij gemeente Hoogezand-Sappemeer levert nu al de eerste concrete resultaten. Solviteers en Brein hebben daarom besloten de krachten te bundelen en de samenwerking uit te breiden.

Brein focust zich daarbij op de doorontwikkeling en verkoop van haar InProces platform. Solviteers is de implementatiepartner van Brein en zorgt er voor dat klanten op een goede manier met InProces kunnen werken. Tijdens de beurs Overheid & ICT 2012 hebben Ronald Brinkerink, directeur van Brein en Wouter de Bos, directeur van Solviteers hun handtekening onder de samenwerkingsovereenkomst gezet.

Zowel Brein als Solviteers zien veel voordelen in deze samenwerking. Wouter de Bos: “Voor klanten is het belangrijk dat de oplossingen van Brein op een goede manier worden geïmplementeerd en het werkproces ondersteunen. Solviteers heeft veel ervaring met implementatietrajecten bij overheidsorganisaties en kent de werkprocessen en de verschillende automatiseringsoplossingen. Solviteers versterkt hiermee haar positie als implementatiepartner van organisaties in het publieke domein”. Ronald Brinkerink: “Door de samenwerking verzekert Brein zich van goede implementatiekennis en kan zij zich concentreren op de verdere doorontwikkeling van het InProces platform. De unieke filosofie op informatiebeheer is door de markt onderkend en kan door de specifieke kennis van Solviteers optimaal benut worden.”.

[Ondertekening overeenkomst Brein - Solviteers]
Ondertekening overeenkomst Brein - Solviteers, links: Ronald Brinkerink, rechts: Wouter de Bos

Deel: ' Samenwerking Brein - Solviteers '