Information Builders en BroadVision gaan samenwerken in de Benelux

Amstelveen, 23 september 1999 - De Nederlandse vestigingen van de Amerikaanse bedrijven Information Builders en BroadVision gaan nauw met elkaar samenwerken. Deze samenwerkingsovereenkomst geldt alleen voor de Benelux en richt zich op het beter op elkaar laten aansluiten van hun software.

Via de middleware van Information Builders kunnen de relatiemanagementapplicaties van BroadVision sneller en beter worden voorzien van de in het bedrijf aanwezige klant-gerelateerde informatie. De samenwerking is het gevolg van een succesvol project bij een gezamenlijke klant. Beide bedrijven zullen nagaan in hoeverre de samenwerking ook internationaal vorm kan krijgen.

Information Builders en BroadVision zijn actief op het gebied van Internet-applicaties. Information Builders richt zich met name op de ontsluiting van de verschillende informatiebronnen binnen een organisatie. Daarnaast levert het bedrijf analyse- en rapportagesoftware die geschikt is voor toepassing via Internet en intranet. BroadVision is een toonaangevend leverancier van software voor one-to-one marketing en Customer Relationship Management (CRM).

Over Information Builders
Information Builders is de leverancier van middleware-technologie voor de integratie tussen webgebaseerde applicaties en alle andere toepassingen en databronnen binnen organisaties. Information Builders voorziet in deze integratie met behulp van web tools die decision support, rapportagemogelijkheden en transactionele toepassingen bieden. Het Nederlandse kantoor is gevestigd in Amstelveen, het hoofdkantoor in New York. Het bedrijf heeft wereldwijd 2000 medewerkers en een jaaromzet van f

Deel: ' Samenwerking Information Builders en BroadVision in Benelux '