Samsung

Gestroomlijnd, praktisch en mensvriendelijk in het gebruik

Samsung introduceert nieuwe modellen in reeks van SyncMaster monitoren

Rijswijk, 30 augustus 1999 - Samsung brengt nieuwe modellen uit in de reeks van SyncMaster monitoren. Het betreft vervangingen van de SyncMaster 510 S en 510 BT en van de 710 S en 710 BT. De modellen die nu op de markt komen, zijn uitgerust met méér voorzieningen en gebruiksgemak en een gestroomlijnder vormgeving in vergelijking met de voorgaande typen. De nieuwe modellen SyncMaster 550 S en 550 BT en SyncMaster 750 S en 750 BT zijn speciaal bestemd voor éénmanskantoren en kleine bedrijven.

Praktisch én mooi
De restyling van de monitoren benadrukt natuurlijke vormen en techniek ten behoeve van een mensvriendelijker, ergonomisch gebruik. Dankzij de afgeronde, vloeiende belijning kunnen de nieuwe SyncMaster monitoren makkelijker en onopvallender worden geïntegreerd in het dikwijls volle interieur van het kleine kantoor. Dit gebruiksgemak is voortgezet in een ruimtebesparende voorziening voor de monitorkabels. Die zijn in de nieuwe modellen aan de onderkant `weggewerkt', zodat niet alleen het uiterlijk mooier is, maar er vooral ook ruimte gewonnen wordt. De monitoren kunnen hierdoor plat tegen een muur worden geplaatst. Voorts beschikken de monitoren over extra functies zoals zoom in/zoom out en control lock. Deze laatste voorziening stelt gebruikers in staat hun voorkeuzeinstellingen vast te zetten. Dit voorkomt dat persoonlijke instellingen verloren gaan, als anderen die gebruik maken van de monitor die instellingen wijzigen. De nieuwe SyncMaster monitoren zijn voorzien van het EnergyStar label, dat garanties geeft over een verlaagd energieverbruik en zijn TCO 99 gecertificeerd.

Samsung Electronics
Samsung Electronics is de belangrijkste werkmaatschappij van de Koreaanse Samsung Group - 13e op de ranglijst van grootste ondernemingen ter wereld - en neemt een cruciale plaats in binnen de ambitieuze groeistrategie van Samsung Group. Samsung Electronics behaalde in 1998 een omzet van US$ 16.6 miljard en is met 42.000 collega's wereldwijd actief in 46 landen met ontwikkeling, productie en verkoop van elektronicaproducten. Samsung Electronics richt zich onder andere op consumentenelektronica, communicatie- en informatietechnologie, telecommunicatie en semi-conductors. Samsung is wereldwijd de grootste fabrikant van geheugenchips, kleurenbeeldbuizen, monitoren en magnetrons. De marketingorganisatie van Samsung Electronics Benelux is gevestigd in Rijswijk. Er zijn verkooporganisaties gevestigd in Rijswijk, Rotterdam, Zeist en Antwerpen.
Voor informatie en service over Samsung Electronics Benelux kunnen consumenten gratis bellen: 00800 - 099 77 555.

Deel: ' Samsung introduceert nieuwe SyncMaster monitoren '