Samsung

Monitor voor professionele zakelijke toepassingen

Samsung digitale monitor SyncMaster 990 DVI voor hoogwaardige beeldkwaliteit

Rijswijk, 23 december 1999 -Samsung introduceert de SyncMaster 990 DVI, een digitale 19-inch flat-screen-monitor. De monitor maakt gebruik van de nieuwste digitale technologie, waarmee digitale signalen direct verwerkt kunnen worden. Conversie van digitaal naar analoog is niet meer noodzakelijk. Hierdoor behouden beelden hun oorspronkelijke kwaliteit. De digitale SyncMaster 990 DVI biedt gebruikers dan ook een veel betere beeldkwaliteit in vergelijking met conventionele analoge monitoren.
De hoge UXGA(Ultra eXtended Graphics Array)-resolutie, van 1.600 bij
1.280 pixels, maakt de SyncMaster 990 DVI heel geschikt voor CAD/CAM- en grafische applicaties. De SyncMaster 990 DVI kan ook analoge signalen aan. Hij werkt dus met alle PC's die nu op de markt zijn.

Samsung Electronics
Samsung Electronics is de belangrijkste werkmaatschappij van de Koreaanse Samsung Group - 13e op de ranglijst van grootste ondernemingen ter wereld - en neemt een cruciale plaats in binnen de ambitieuze groeistrategie van Samsung Group.
Samsung Electronics behaalde in 1998 een omzet van US$ 16.6 miljard en is met 42.000 collega's wereldwijd actief in 46 landen met ontwikkeling, productie en verkoop van elektronicaproducten. Samsung Electronics richt zich onder andere op consumentenelektronica, communicatie- en informatietechnologie, telecommunicatie en semi-conductors. Samsung is wereldwijd de grootste fabrikant van geheugenchips, kleurenbeeldbuizen, monitoren en magnetrons. De marketingorganisatie van Samsung Electronics Benelux is gevestigd in Rijswijk. Er zijn verkooporganisaties gevestigd in Rijswijk, Rotterdam, Zeist en Antwerpen. Voor informatie en service over Samsung Electronics Benelux kunnen consumenten gratis bellen: 00800 099 77 555.

Deel: ' Samsung monitor voor professionele zakelijke toepassingen '