MEDIA ALERT

SAP onthult Internet-strategie via live webverbinding met SAPPHIRE 1999

Persconferentie met Hasso Plattner en Henning Kagermann tijdens SAPPHIRE 1999 te zien op Internet; telefonische conferentie mogelijk met Gunther Tolkmit en Peter Graf

's Hertogenbosch, 29 april 1999 - De persconferentie die SAP AG op maandag 3 mei van 15.30 tot 17.00 uur houdt tijdens SAPPHIRE 1999, is live te volgen op Internet. SAPPHIRE is een jaarlijkse Europese SAP-gebruikersconferentie, die plaatsvindt in Nice, Frankrijk. Hasso Plattner, Chief Executive Officer, en Henning Kagermann, co Chairman of the Executive Board van SAP AG, zullen tijdens deze persconferentie uitleg geven over de nieuwe Internet-strategie die SAP gaat volgen, over nieuwe producten en het R/3-systeem. Journalisten over de hele wereld kunnen deze conferentie volgen met behulp van de Microsoft Media Player en Adobe Acrobat Reader (voor de presentatie van documenten) die zij desgewenst kunnen downloaden van https://www.sap.com/company/help_app.htm. De persconferentie is te volgen op https://www.sap.com/press.

Tevens biedt SAP AG journalisten op maandag 3 mei 1999, van 17.30 tot 18.30 uur, de mogelijkheid om deel te nemen aan een telefonische conferentie met Gunther Tolkmit, Senior Vice President of Corporate Marketing en Peter Graf, Director of Technology Marketing. Zij zullen tijdens de jaarlijkse Europese SAP gebruikersgroepconferentie een overzicht geven van de aankondigingen die SAP doet tijdens SAPPHIRE 1999 en zullen een presentatie verzorgen van circa 45 minuten, gevolgd door een vraag en antwoordsessie van een kwartier. Journalisten en analisten kunnen voor deelname aan de telefonische conferentie het nummer +1 913/338-1337 draaien. Een opgenomen versie van de persconferentie is vanaf maandagavond, omstreeks 23.00 uur, tot en met woensdag 5 mei op te vragen via het telefoonnummer +1 402/220-09 90. De toegangscode is 4276.

Over SAP
SAP is wereldwijd marktleider in bedrijfsbrede zakelijke software. De software en diensten van SAP maken van een organisatie een geïntegreerd geheel dat alle bedrijfsonderdelen bestrijkt, van de financiële administratie en de personeelsafdeling tot de productie, verkoop en distributie. Deze integratie maakt het voor bedrijven mogelijk hun ketens te optimaliseren, de banden met hun klanten te versterken en betere beleidsbeslissingen te nemen om zo een voorsprong te nemen op de concurrentie. Het in 1972 opgerichte SAP is gevestigd in het Duitse Walldorf.
De onderneming biedt werk aan meer dan 18.000 mensen verspreid over kantoren in meer dan 50 landen. Hoog in het vaandel staan service en ondersteuning voor de in totaal ruim 17.000 geïnstalleerde R/3-systemen.

Uit recent onderzoek van de Gartner Group blijkt tevens dat SAP op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP)-systemen, zoals SAP R/3, een voorsprong heeft op andere leveranciers. SAP is de enige ontwikkelaar van ERP-systemen die door Gartner wordt voorzien van het predikaat 'leidend en vooruitziend'.

Deel: ' SAP onthult Internet-strategie via live webverbinding '