SBRCURnet winnaar 2016 in Bouwkennisbranche

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

Rotterdam, 20160303 -- SBRCURnet is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot branchewinnaar 2016 in de Bouwkennisbranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming, met een zeer sterke positionering. ‘SBRCURnet weet haar enorme kennis en ervaring op het gebied van de bouw uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor zij een zeer grote mate van tevredenheid bij haar klanten en samenwerkingspartners weet te bereiken.’

SBRCURnet draagt, als kennispartner, samen met de markt bij aan het ontwikkelen en verspreiden van bouwkennis, zowel in commissies als op de bouwplaats. Samen met andere partners zet zij actuele bouwthema’s op de kaart, door in gesprek te gaan met opinion makers en anderen, door innovatieve projecten te starten en daarover te berichten, maar ook door online te schrijven en te discussiëren. Nieuwe ideeën genereren, kennis vastleggen in handboeken, maar ook – via cursussen en webinars – stimuleren dat de bouw deze kennis echt gebruikt. SBRCURnet is gevestigd in Delft en opereert in heel Nederland.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in SBRCURnet een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij SBRCURnet. Het bedrijf is continu bezig om alles wat bijdraagt aan een betere bebouwde leefomgeving te realiseren door een optimale benutting van de kennis en kunde van de bouwsector.’

Samenwerking in de sector

Het draait bij SBRCURnet om samenwerking, die tot vernieuwing en verbetering leidt in een sector die in Nederland zo’n 50 tot 60 miljard euro groot is. Een sector die al decennia roept dat er meer innovatie moet komen, maar die mondjesmaat in staat is hieraan invulling te geven. De ambitie, visie en missie van SBRCURnet vloeit hier direct uit voort. Vooruitgang kan alleen door samenwerking en SBRCURnet draagt hieraan bij door te verbinden. ‘Het continu verbinden van overheid, wetenschap en bedrijfsleven; daar gaat het om bij het bereiken van langdurig en duurzaam succes. De uitdaging voor SBRCURnet is om deze behoeft van overheden en marktpartijen te vertalen in relevante meerjarenprogramma’s. In deze inhoudelijke programma’s halen zij kennis op, ontwikkelen zij kennis en delen zij deze kennis door haar toegankelijk te maken. Adviseren , samenwerken en implementeren zijn hierbij focuspunten in de dienstverlening van SBRCURnet’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

‘Kennis van zaken, professioneel van opzet, gedreven verder te groeien en te ontwikkelen. Transparant en integer in de bouwkennisbranche. Gedrevenheid en passie maken van Stichting SBRCURnet een absolute topper in haar wereld. De terechte winnaar in deze branche!’, oordeelt de Nominatiecommissie.

Meer informatie: www.sbrcurnet.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur

Deel: ' SBRCURnet winnaar 2016 in Bouwkennisbranche '