AFC Ajax

Seizoenkaarten Ajax uitverkocht

De Ajacieden spelen komend seizoen hun thuiswedstrijden voor een vol stadion. Deze week verkocht de Amsterdamse club de laatste seizoenkaarten voor de komende voetbaljaargang. Tien dagen voor de start van de competitie zijn zo goed als alle 42.500 seizoenkaarten vergeven. Het stadion telt in totaal 52.500 plaatsen. De overige plaatsen zijn bestemd voor de vrije verkoop en supporters van de bezoekende club.

De meeste supporters ontvingen inmiddels hun nieuwe seizoenkaart. Het streven is om alle supporters voor zondag 15 augustus (de eerste competitiewedstrijd tegen Heerenveen) de seizoenkaart thuis te sturen. Dat geldt ook voor de groep die de afgelopen drie weken telefonisch een seizoenkaart bestelden. In alle gevallen geldt dat Ajax de seizoenkaarten pas na betaling verstuurd.

Voor dit seizoen ziet het er niet naar uit dat er nog seizoenkaarten vrijkomen. Om volgend jaar een vaste plaats te bemachtigen dient te worden ingeschreven op een wachtlijst. Hier geldt: wie het eerst komt, het eerst maalt.

Ajax Klantenservice
Arena Boulevard 29