Vereniging FME-CWM

Zoetermeer, 4 oktober 1999
Seminar de winst van samen zaken doen
Zaken doen is een kunst. En zoals voor zoveel zaken geldt, oefening baart kunst. Over de kunst van het zaken doen zijn al heel veel managementboeken volge-schreven maar de realiteit is vaak anders. Daarom organiseert de Vereniging FME-CWM in samenwerking met de Vereniging Inkoopcontact op 7 oktober aan-staande in het PSV-stadion in Eindhoven een speciale leveranciersdag waar ondernemers persoonlijk kennis kunnen maken met de contractleveranciers van de Vereniging FME-CWM en een groot aantal contractleveranciers van de Vereni-ging Inkoopcontact. Deze dag is voor leden van FME-CWM (werkgevers- en ondernemersorganisatie voor de metalektro-industrie) gratis toegankelijk en begint met een rondleiding door het PSV-stadion. Na de lunch is er de mogelijkheid om lezingen bij te wonen over de volgende onderwerpen;

* It takes two to tango, J.W. Ederveen, Philips International;
* Leveranciersmanagement, H.B. Croon NRI, AKZO;
* Internet en de nieuwe economie, B. Tiggelaar, ABN-AMRO.

Het PSV-stadion is geopend vanaf 10.00 uur tot 18.30 uur. Aan het einde van de dag wordt de Award voor Innovatief Inkoopbeleid uitgereikt.

Voor nadere informatie over het seminar en het volledige programma kan contact worden opgenomen met de Vereniging FME-CWM, mevrouw mr. M. van der Maazen (079 - 353 13 67, E-mail mma@fme.nl) of Vereniging Inkoopcontact mevrouw drs. I.M.L. van Maarschalkerweerd (079 - 353 12
68, E-mail ima@fme.nl).

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail com@fme.nl