RAM Mobile Data persbericht

Archief Evenementen

Seminar
"Winning the War on Service"

Op 14 april a.s. organiseert RAM Mobile Data samen met Tinoway in Theater De Kom te Nieuwegein een gratis seminar voor service managers binnen de service-industrie.
Schrijf u nu in voor dit seminar.

Centraal tijdens dit seminar staat:

* Mobiele "real-time"communicatie en informatie management met de technici in uw service buitendienst:

* Meer orders per service technicus

* Meer orders per planner

* Nieuwe mogelijkheden voor klanttevredenheid
* Verlos de service technicus van al het papierwerk
* Vorderingen "in het veld" in een opslag inzichtelijk
* Doe de planning op basis van real-time informatie

IcT Overheid '99 Op alle bestuurlijke niveaus draait het in deze tijd om meer efficiency en interactiviteit. Zeker nu burgers en bedrijfsleven steeds hogere eisen stellen aan lokale, regionale en centrale overheden. Met een bezoek aan de stand van RAM Mobile Data tijdens de beurs IcT Overheid '99 kunt u een belangrijke stap zetten voor uw organisatie. Wij tonen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobiele datacommunicatie.
U bent van harte welkom op 13, 14 en 15 april in de Jaarbeurs in Utrecht.
Symposium Transport IT RAM Mobile Data neemt op 22 april a.s. deel aan het Symposium Transport IT dat georganiseerd wordt door TTM en LogistiekKrant in het Congrescentrum Postiljon te Bunnik. Mobiele Data Op 27 en 28 april a.s. organiseert Euroforum het congres Mobiele Data. Op weg naar draadloos zakendoen. RAM Mobile Data zal tijdens het congres deelnemen aan een paneldiscussie met andere leveranciers van mobiele datacommunicatie.
BTG Themadagen

Op 17 en 18 mei a.s. zal RAM Mobile Data aanwezig zijn op de BTG Themadagen in Hart van Holland te Nijkerk. Het thema van deze dagen is "Vervagende grenzen". De BTG is de Nederlandse vereniging van Bedrijf Telecommunicatie Grootgebruikers.
· CimPro seminar
Seminar Telecom & Telemetrie Dit (gratis) seminar heeft een zeer goed overzicht van de technologie geboden die vandaag beschikbaar is bij de giganten van de nederlandse telecommunicatieleveranciers. · Mobile Management 1998
Mobile Management 1998 Tijdens het 2e Mobile Management congres, georganiseerd door
PC MOBIEL, krijgt u een objectief en helder antwoord op talloze vragen, met name over beheersing, implementatie, beveiliging en kosten. Het vindt plaats op 28 mei 1998, te Bussum. · Internetworking
InterNetworking logo RAM Mobile Data heeft geparticipeerd in de Inter Networking Event die plaatsvond op 21, 22 en 23 april.

Deel: ' Seminar RAM Mobile Data over "Winning the War on Service" '